Osrednja točka naše politike kakovosti so naše stranke, ki jih oskrbujemo z izdelki in storitvami, ki ustrezajo njihovim zahtevam in pričakovanjem.
Ta cilj je mogoče uresničiti le, če se upoštevajo naslednja načela zagotavljanja kakovosti:
- Visoka kakovost naših izdelkov in storitev se šteje kot poglavitni cilj podjetja.
- Merila za kakovost naših izdelkov in storitev so določena s strani naših strank.
- Časovna točnost naših dobav, ki morajo do naših strank prispeti v ustrezni embalaži in v brezhibnem stanju, je s strani naših strank pričakovana. Dogovorjene in potrjene časovne roke je potrebno upoštevati.
- Skrbna in temeljita obdelava povpraševanj, ponudb, naročil, vzorcev in reklamacij v skladu z načelom "nič napak".
- Zavedanje vseh zaposlenih o odgovornosti za realizacijo naših ciljev doseganja kakovosti in obveščanje nadrejenih o odstopanjih pri zagotavljanju kakovosti, če jih nadrejeni v okviru svojih pristojnosti ne morejo odkriti.
- Zmanjševanje stroškov in povečanje produktivnosti z enakim dosledno visokim nivojem kakovosti, ki jo je mogoče doseči le, če se vse delo pravilno izvaja že od samega začetka.
- Dajanje prednosti izogibanju napak v primerjavi s popravljanjem napak z odstranjevanjem vzrokov napak.
- Podrobnejša analiza naših dobaviteljev, saj je kvaliteta naših izdelkov v glavnem odvisna od naših dobaviteljev.
- Upoštevanje trenutnih potreb in pričakovanj naših strank.
Cilj vseh naših prizadevanj je doseči "zadovoljstvo naših strank".
Deklaracija o načelih sistema vodenja kakovosti
Za izpolnjevanje pogodbeno dogovorjenih zahtev strank, za načrtovanje, izvajanje in spremljanje vseh za zagotavljanje kakovosti pomembnih dejavnosti, smo v našem podjetju uvedli sistem vodenja kakovosti po standardu DIN EN ISO 9001:2008, ki se izvaja v celotnem podjetju.
Dokumentacija vodenja kakovosti (QM), ki jo sestavljajo priročnik o zagotavljanju kakovosti in v njem citirani dokumenti, kot so navodila za izpeljavo postopkov in delovna navodila, je obvezujoča za vse sodelujoče v podjetju.
Naloga predstavnika najvišjega vodstva je zagotavljanje rednega vzdrževanja sistema vodenja kakovosti, redno poročanje o učinkovitosti sistema kakovosti in o potrebnih izboljšavah (npr. na podlagi izvedene notranje revizije) in v podjetju spodbujati zavest za izpolnjevanje zahtev strank. Pri tem ima podporo vodstva in vseh zaposlenih v podjetju.
Z naštetimi ukrepi je mogoče uresničevati opisano politiko kakovosti v podjetju. Pri tem politika kakovosti služi vsem zaposlenim kot zavezujoča smernica za o kakovosti osveščeno ter k uporabniku usmerjeno in odgovorno ukrepanje.
Neuenstadt, 01. junij 2013
Certifikat DIN EN ISO 9001:2008